Peminat Tomyam

October 31, 2009

Huwaaa...Rindu Hampa...

Rindunya laa...haishh...

rindu kat sapa ya?

KMC - Kedah Matriculation College...
well, it's keep a lot of sweet n bitter memories...frenzs, roomte, lecturers, study, its environment and so on...wahhhh soo miss them so much...!!! (@@)
really2..really2 miss them..
especially to my :
-COURSEMATE-
GENG2 TOK ( GENG2 GEDIK )
..huhuhuhu..

tok rindu sgt kat hampa semua taw..
bz sgt ka? msg pown x...fs dh xlayan..aku gak dok rindu hampaa
huhuhu (bebel sattt)
geng2 tok y dikasihi...
MIRA - minah bunchit =p
LIANASH- minah pink @ jiwang ^_&
UMMI- minah kepoh @ kalut ^_~
dah xingt ceq lagi ka?

time raya, birthday aku bawu nak msg noohhh
pulas telinga kott...hehehehe
aku taw hampa bz..aku pown xmau kaco..
tp aku nak sgt jumpa hampa..
aku nak tgok ummi..still lagi kecoh2 n kalut lagi ka cm dlu..
aku nak tgok mira..dgr kata dah masuk geng aku ( geng rabun) 0_0..
tahniah laa ok...n welcome 2 my group..! hik3..
aku nak tgok lianash..sunyi ja..
ari 2 kata nak kawen bulan 9...
tunang sehat ka? hek3..
hang nak kawen xjemput aku siap!!! ( amaran keras!) huhu..

aku nak kita gila2 n poyo cm dlu..
msa dlam lect..main cubit2..conteng2 nota..kikiki
msa makan..kita ngumpat2..kuikuikui
masa study kita skodeng2...kehkeh
huhuhu rinduu semua 2...hohohoho

budaq2 y len pown aku rindu..
pidus, acap, wan, fina, fauzi kak pah, ira, wawa, fazlin, bihah, lida, mek2 kelate,
n ramai lagi... ( sory aku xbrapa nk ingt nama yang lain2..laa..sebb kelembapan otak dlam memproses maklumat2 berkaitan kategori n nama..hehehehuhuhuhu)

aku taw ampa rindu aku gak kan3??
cuma dh ilang or lost contact ja kan3?
ye r..aku kan satu2nya org kedah y paling femes lam kelas 2..
huhuhuhuh
kalau xda aku..hampa xreti ckp kedah kan3?
ehhehehhehehe...

kita punya 1st reunion xjd ari 2..
ari y sama ngan ari kenduri cik hana ( our lect bio)..
tp xpelahh dh xda rezeki..
harap2 dpt jumpa di lain kali..
insyAllah..

hanya nak pesan ja nie..
belajaq elok2..jgn asyik bercintan cintun ja
jgn lupa dri..ingt2lah Allah..
xkesahla hampa kat mna pown..
y penting..
lau dh kawen 2..
jgn lupa jemput aku!! ^_~

-naniey-

AKU RINDU HAMPA SMUA!!






October 29, 2009

KARANGAN BUDAK DARJAH 4

Kalini ceq nak kongsi 1 karangan y memang menarik untuk dibaca..dan boleh hilangkan stress..hehhehe
SELAMAT MEMBACA!!

Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku.

Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu saya bersarapan dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk. Selepas itu emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar. Tetapi saya tidak mahu. Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120 kilometer kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah. Lagi 8 kilometer nak sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju dari arah belakang. Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam gaung. Dia menjerit "Adoi!". Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori tersebut. Saya pun turut berlari di belakang emak saya kerana takut emak saya melanggar lori itu pula. Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya. Dia pun memecut lebih laju iaitu sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan sebuah feri. Feri itu terbelah dua. Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati.

Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia..lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di Genting Highlands dan terus ke tempat kemalangan. Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu. Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit "Adoi..!" dan jatuh ke bumi.

Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris. Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu lori itu mati. Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi. Polis yang bertugas cubamenyuraikan orang ramai lalu dia menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati.

Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di rumah kami pun mati. Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati.

HAHAHAHHAHAHAH
HUHUHUHUHUHUHUH
HOHOHOOHOHOOHHO
HIHIHIHIIHIHHIIHIHIHI
LAWAK KAN? CEQ BCA SMBIL GELAK..
SMBIL GELAK CEQ BACA...
KUI3...
IMAGINASI KARTUN TOL..x@x

October 27, 2009

Yeahhh STartinG FinaL eXAm!!

ermm study week dah abeh..tibalah masa yang dinanti2kan..
berdebar2 la plak..hehehe
FINAL EXAM COMING....
nani... r u ready now?? ( I ask my self)
ermm not so yet...i'm not satisfied by revision I've done during study week..
becoz dis study week not like study week b4..I shouldn't focus n spend more time dis sem..
buzy with project n other works...
y haa dis sem happened like that?huh..
sad + blur + nervous + afraid + tension!!
really...i'm so nervous now...what i have to do??
ermm b cool..be relax...n be fight...yes already starting to fight..n focus..

sbgai org Islam..kita kena bersabar n tenang..sebb kita ada "sumting" y jd tempat kita ngadu n meminta pertolongan...Allah SWT..
SO..BERDOA after BERUSAHA
even sebok camna pown...
kita xleh lupakan tujuan UTAMA kita ada kat u
-BELAJAR-

pas2 dah USAHA + DOA
kenalah BERTAWAKAL
kan3??

ermmm 2morow i'll start my 1st paper..
I let my self to b confident...
y? becoz being confident will make urself more comfortable n ready..
but not overconfident k...!!^^

so..xkira ceq nak tayang gak jadual exam ceq sem ni..
sebb ceq nak rsa more confident...wink2^^

RABU 28/10/09 - PENGANTAR PENDIDIKAN BERSEPADU
KHAMIS 29/10/09 - KEMAHIRAN MEMBUAT KEPUTUSAN
SABTU 31/10/09 - KURSUS PENGURUSAN PERSATUAN 1
RABU 04/11/09 - GLOBALISASI DAN PEMBANGUNAN MANUSIA
KHAMIS 05/11/09 - PENGURUSAN LATIHAN DAN MODIFIKASI
TINGKAH LAKU
SELASA 10/11/09 - PRINSIP PENGURUSAN PERNIAGAAN
JUMAAT 13/11/09 - PEMBANGUNAN BELIA

doakan kuw berjaya..
insyaALLAH....~~




October 20, 2009

Shayer Suka LAGU nie!

WALI BAND- band indon yg sedang ngetop sekrang...!!
waduh2 sih....enak bangat didengari dong...
ehehhehe...
udah2 le nani..dah asyik suka layan lagu indon..

asik ckp indon ja..ahaks~~

ermm wali band9 TOMAT( TAUBAT MAKSIAT)
sgt best...lagu berunsurkan pengajaran n keinsafan..dgn irama lagu y xsemak kepala otak n xslow bikin mata kuyu akibat nantok! huhhuhh...

di sini diserta klip video lagu 2
selamat mendengar!! =)

video
LIRIK..
Dengarlah Hai Sobat
Saat Kau Maksiat
dan Kau Bayangkan Ajal Mendekat
Apa Kan Kau Buat
Kau Takkan Selamat
Pasti Dirimu Habis dan Tamat

Bukan ku Sok Taat
Sebelum Terlambat
Ayo Sama-sama Kita Taubat
Dunia Sesaat
Awas Kau Tersesat
Ingatlah Masih Ada Akhirat

Astafighrullahal’adzim

Reff Wali
Ingat Mati
Ingat Sakit
Ingatlah Saat Kau Sulit
Ingat Ingat Hidup Cuman Satu Kali

Berapa Dosa Kau Buat
Berapa Kali Maksiat
Ingat Ingat Sobat Ingatlah Akhirat

Cepat Ucap Astafighrullahal'adzim

Pandanglah Ke Sana
Lihat Yang Di Sana
Mereka Yang Terbaring Di Tanah
Bukankah Mereka
Pernah Hidup Juga
Kita Pun Kan Menyusul Mereka

Astafighrullahala'adzim

Repeat Reff Wali

Cepat Ucap Astafighrullahal'adzim

Repeat Reff Wali

Cepat Ucap Astafighrullahal'adzim
Cepat Ucap Astafighrullahal'adzim


best tak? ^_^

CinTa Kampus- ASYIK tau TERASYIK??

Assalamualaikum..
coretan kali ni agak berlainan sedikit...BAB CINTA...
dis bab is very2 interesting..
tapi bukan cerita cintaku yang ingin ku kongsi..
namun inginku bawa satu persoalan di sini...iaitu..
CINTA KAMPUS..

ermm cam menarik kan..
pd sesapa y jd student kat kampus..mesti akan terjebak ngan fenomena ni..
ya..pasti..n yakin..ramai..
kebanyakannya..bukan ja budak2 sosial.,.
budak2 pengajian islam pown terjebak gak..

tapi persoalannya di sini..
sejauh mana CINTA KAMPUS ni asyik..??
ataupun mereka TERASYIK..??

berdasarkan pengalaman ceq..ceq sdri melihat mmbe2 ceq y ada terjebak ngan fenomena nie..
banyak PRO n KONTRAnya..

ada y pandai mengawal situasi..ada y gagal..
pada y pandai mengawalnya...dia memang ASYIK..
pd yang gagal...dia mungkin TERASYIK..

tapi alangkah indahnya hidup kita nie..
jika kita berbalik pada matlamat n impian asal kita masuk universiti...
mencari sebuah KEBAHAGIAAN hakiki..
bukan KEBAHAGIAAN y sementara..

yelahh..adakah saudara n saudari pasti dia adalah y betol2 bakal menjadi suami or isterimu?
tak bukan..
jadi biarlah kita ASYIK ngan STUDY...dan TERASYIK dengan urusan pelajaran...
waallahu'alam..

JODOH ITU AKAN DATANG..APABILA TIBA MASANYA...USAH TERKEJAR PADA YANG TIDAK DIKEJAR...NANTI KELAK KITA DIKEJAR.. KEJARLAH APA YANG INGIN DIKEJARI..=)


cOREtan BUaT BAkAL sUaMiku..

Assalammualaikum wrt wbt.

Buatmu,

Bakal suamiku...

Entah mimpi apa y membayangiku sehingga membuatkanku begitu berani untuk mencoretkan sesuatu untuk dirimu yang tidak pernah kukenali. Aku sebenarnya tidak pernah berniat untuk memperkenalkan diriku kepada sesiapa. Apatah lagi meluahkan sesuatu yang khusus buatmu sebelum tiba masanya. Kehadiran seorang lelaki yang menuntut sesuatu yang aku jaga rapi selama ini semata-mata buatmu. Itulah hatiku dan cintaku, membuatkan aku tersedar dari lenaku yang panjang.

Hubby...

Aku tidak ingin dipandang cantik oleh lelaki. Biarlah aku hanya cantik di matamu. Apa guna aku menjadi idaman ramai lelaki sedangkan aku hanya boleh menjadi milikmu seorang. Aku tidak merasa bangga menjadi rebutan lelaki bahkan aku merasa terhina diperlakukan sebegitu seolah-olah aku ini barang yang boleh dimiliki sesuka hati. Aku juga tidak mahu menjadi punca kejatuhan seseorang lelaki yang dikecewakan lantaran terlalu mengharapkan sesuatu yang tidak dapat kuberikan.


Tidak dapat aku nafikan, sebagai remaja aku memiliki perasaan untuk menyayangi dan disayangi. Namun, setiap kali perasaan itu datang, setiap kali itulah aku mengingatkan diriku bahawa aku perlu menjaga perasaan itu kerana ia semata-mata untukmu. Allah telah memuliakan seorang lelaki yang bakal menjadi suamiku untuk menerima hati dan perasaanku yang suci. Bukan hati yang menjadi lebihan lelaki lain. Lelaki itu berhak mendapat kasih yang tulen, bukan yang telah dibahagi-bahagikan.

Aku akan berasa amat bertuah andai dapat menjadi tiang seri ataupun sandaran perjuanganmu. Bahkan aku amat bersyukur pada Ilahi kiranya akulah yang ditakdirkan meniup semangat juangmu, menghulurkan tanganku untuk berpaut sewaktu rebah atau tersungkur di medan yang dijanjikan Allah dengan kemenangan atau syahid itu. Akan aku kesat darah dari lukamu dengan tanganku sendiri. Itulah impianku. Aku pasti berendam airmata darah andainya engkau menyerahkan seluruh cintamu padaku. Bukan itu yang aku impikan. Cukuplah kau mencintai Allah dengan sepenuh hatimu. Kerana dengan mencintai Allah kau akan mencintaiku kerana-Nya. Cinta itu lebih abadi dari cinta insan biasa. Moga cinta itu juga yang akan mempertemukan kita kembali di syurga.

Aku juga tidak ingin dilimpahi kemewahan dunia. Cukuplah dengan kesenangan yang telah diberikan ibubapaku dulu. Apa guna kau menimbun harta untuk kemudahanku sekiranya harta itu membuatkan kau lupa pada tanggungjawabmu terhadap agamamu. Aku tidak akan sekali-kali bahagia melihatmu begitu. Biarlah kita hidup di bawah jaminan Allah sepenuhnya. Itu lebih bermakna bagiku. Akhir kata..ingin sekali aku menatap wajahmu dalam mimpiku...

Dariku,
Bakal isterimu





October 16, 2009

Study Week

STUDY WEEK STUDY WEEK...
dah datangg....!!!

prepare myself with d books n revision..
huwaaa agak sedeyh sem ni sebb xsmpat nak study sebelum2 nie..
sebok ngan projek n assingment jee...
but time study week pown ada g 1 projek kena wat...
huk3.....

anyway...
i'll do d best...
target... 3.67 above !!!

chayok2...
2 oll my frenz...
wish u oll gud luckk...!!
study moleh ek
study week bukan stado week...
ehehehhehe...


October 12, 2009

Puas Hati..

Alhamdulillah...berjaya jugak kami laksanakan program 1st anjuran kami iaitu program Membina Peribadi Unggul...walaupun masa hanya setengah hari shj..namun kami sgt berpuas hati...
penat memang penat..tp apa y penting..adalah kepuasan..
rindu gelagat n telatah adik2...

adik2 y jd peserta prog kami sgt2lah nakal..so keadaan tak terkawal sket..huhuhuhuhu....
apa2 pown..nak ucapkan terima kasih kpd fasi2 y juga mmbe2 coursemate kami...y sudi membantu kami menjayakan prog ini...niat yang paling penting...kita sbgai agen pembangunan manusia adalah untuk menggerakkan msyarakat...insyaAllah..semoga Allah merahmati apa yang kita dh wat 2...
y baik hanyalah dr Allah..y kurang baik itu adalah kelemahan kami sendiri...
salam perjuangan..

-naniey-

video di bawah ni adalah ketika perjalanan program y kami jalankan..
tgok jgn xtgok ok..

video

October 9, 2009

PosinG2 @ rAya...

raya dh abeh...!! syawal pown dh nak berlalu..sadisss..
kalini..ceq bawu sempat nak upload gmbaq2 raya...
ni pown atas permintaan sahabt baek ceq....nurul ihsan...
thnxx ihsan sebb iugntkan nani!!..ehheeheh

sebenar..ceq pown lupa nak upload gmbr2 raya...tp terpaksalah tayang..ehehhehe
utk pengetahuan ihsan..sambutan raya tahun ni nani n family wat sederhana2 ja..
sma seperti taun2 y lalu...
apa2 pown y penting kami bersyukur sbb masih de pelung sambut raya ngan ahli2 keluarga..
jumpa masuk tahun ni dh 7tahun ceq x balik kmpung...!! huhuhuhu

sebenar..gmbr pown xbnyak y dpt tgkap..
tp nani tunjuk je lah ye apa y ada...ok....zassss..

.
my siblings n me....!!! merah2 belaka...=)

aLong n achik...


my mak n ceq...!! syang makkkk....
.
dik nuha y suka bergaya...baju raya tiru baju achik ehh?

cuba teka siapa saya? =p

ni shj y dpt ceq paparkan...y len posing maut sgt....2 sebb xdpat nak tayang..ehehehhe
apa2 pown harap ihsan puas hati...
haa...dh 2...xreti2 nak komen??
ekekekkeekkeekekkeke...

October 5, 2009

Dari Sahabat Utk Sahabat..

3 oct 10:20 am...
ada 1 mesej masuk lam nset usangku..

mesej from my exrommate! agak gembira sebb dh lma xberjumpa
last I meet her 2day b4 back to home...( cuti raya)

mesejnya berbunyi cmnie:
Ya Allah..jagalah sahabat baikku ini di kala penjagaanku xsampai pd dirinya,
sayangi dia kala rsa syangku xmampu merangkulnya
dalam dakapan yang nyata..
perhatikan dirinya kala perhatianku xterangkum dalam kata yang sahaja..
kerana Engkau punya segala yang ku xpunya..
kerana ku ingin dia slalu menjadi sahabat baikku
di dunia dan berharap bertemu pula di syurga....amin..

salam syang..salam rindu...

-Cqine-

thanxx so much..ckin..terharu bc mesej 2...tersa dia terlalu ikhlas menjadikanku sahabatnya..
b4 dis walau dok sekali..kita selalu bergaduh kan3??

tp nani yakin..ckin semakin matang..walaupun nani lebih mnja n cam daq2..
eheheh almaklumlah..ceq kan muda setahun dr ckin...anyway...i miss u sooo much..
bila nak g jogging n mkan ABC kat kiy sama2 cm dlu?
rindu semua 2..tguu nani sembuh n sehat cm dlu eh...=)

Ceq Dah BerUbah!

Ceq dah berubah, yaka? huhu~~

hermm sejak masuk u ni ceq dah berubah...
pemikiran bnyak dah berubah....
persekitaran bnyak membantu ceq berubah...
tp ada pro n kontra nya...

yang positifnya perubahan ceq..
1. mula berani bercakap di depan org ramai..even ngan orang atasan..dlu..nak tnya soklan pown..takut2...bukan 2 je..ckp ngan orang xkenal pown gagap2..huhhu..
tp skrang ni...setiap kali presentation..mesti ceq volunter nak ckp...dh 2 lau da soklan..mesti nak tnya..kecuali lah ceq xsehat...

2. semakin komited ngan keja..

3. agak tegas bila dgn " orang bawahan" y malas nak wat kerja

4. semakin berani berdikari..sehinggakan mlam2 pown jalan sorang2 g meeting or discussion..
bahaya kan2? lau ada orang pompuan jln sorang2...tp nak wa cmnaa..huhhuhu

5. dh mula pndai2 nak berdebat..xkesah ngan sapa...wahahahhaha...!! dlu budaq ni pendiam..tp skrang lau xpuas hati n de pndngan je..mesti nak lawan..naseb la sapa y bercanggah pendpt ngan budaq nie..huhuhuu


yang negatifnyaa :
1.terlalu menekan sesuatu benda jika nak wat.... soo semua benda nak rushing..sampaikan kesihatan dri pown xterurus..hhhuuhhu

2. agak tegas n keras kepala...ehehhe..yela..asik nak menang jaaa...

3. malas nak ambek pot benda2 kecik..pdahal benda2 kecik 2 penting gak...tp sejak asik bek pot benda2 besar..benda2 kecik..xdulik lagi.,..hai nani..nani..

4. kadang2 terlalu kesunyian akibat keseorangan..huhuhhu...


sekian, terima kasih..lau ada pa2 komen dr sahabat2 leh la komen2 eh..
ceq sebenar nak developkan dri ni jd insan y berguna..insyaALLAH..
alhamdulillah..y baik itu datang drf Allah..y kureng baik itu kelemahan diri ceq sdri...

October 3, 2009

Nak QuiT Persatuan..hermm..

XTawla napa title entry kali ni cm 2..n xtaw napa ceq nak kongsi jugak ttg nie..
rsa cm perkara remeh..tp nak tuleh gak..wakakakaka
Ceq ingt nak quit PKMK...

tahlaa terus terang la..ceq xbersemngat lagi nak teruskan..
lagi pown ceq selalu jd xsehat bila dok sebok2..
nak wat cmna dah thap antibody ceq cm nie..huhhu

PKMK so strong..dh jd MT..meeting MT pown nak kena p, meeting ngan exco2 pown kena p..
dh 2 prog hebat2..ceq suka tp terlalu menekan...herm~~

sem depan..ada 4 wajib major..
makkk oiii..mesti bz giler2..
sem ni ada 3 pown dh mereng2..huhuhuhu

ceq xnak sgt terikat ngan persatuan ni..
tp ceq suka join mana2 persatuan or club y wat prog...
cam festival ilmu 09 ari 2..anjuran MPP...
ceq suka cm 2...ceq xda jawatan tetp dlam 2..tp ceq bebas wat kerja2 y ceq taw n mmpu..

cam PKMK nie..ceq jd bendahari...asik2 bendahari3...huhhu..
cam dah mata duetan lak... (@@)
sebenar..ceq memang xminat nak pegang2 duet nie...serabut...
seriously...i'm NOT interested..

sejak masuk PKMK, ceq xbnyak dpt pengalaman..sebb dok jd bendahari je..
kerja len xpenah wat...y diorang bg pown..TTK...tp xda pa kena wat msa 2.. pas2 pemasaran pown ckit2 ja dpt pengalaman...camna nak develop dri nie..huhhuhu

time meeting ceq bnyak diam ja..xsemngt la...bosan..semua org nak ckp..time ceq kena cakp..
ada hamba Allah 2..suka potong ckp...pas2 ceq pown dh fedup lah..
meeting2 utk prog len..ceq leh lak bnyak ckp..walupun ngan org atasan...
tp time ngan PKMK...semngt betol2 dh xda..kenapa ya?

2 mlm y lalu..ceq mimpi ceq letak jawatan...so
mungkin keputusan muktamad ceq QUIT...
memng syang nak tggal..tp ceq rsa ada hikmahnya...syang sebb perstauan negeri sdri.. bukan xnak jg kebajikan budak2 negeri sdri..tp ceq rs xmampu..
apalah sgt...org xpham apa y kita rs...
biasalah...kebnyakan senior2...dh berpengalaman...
sooo NOT ngam..! ehh betol ke?? huhuhuh

2 oll MT n exco2...mohon maaf jika diri ini dianggap tak tahu wat kerja n xdpt menyumbang apa2 sumbangan kat PKMK..n thanxx pd y memahami n penah tlong ceq...

bukan situasi y penyebab masalah..tp manusia i2 sendiri...~
assalamualaikum..

y ikhlas,
-naniey-

KemBaLi MemikirkAn AssiNgMenT N pRoJek..

salam.. selamat kembali kepd semua student Ipta ipts...especially UKM'S students...
kembali meneruskan perjuangan..kembali menyibukkan diri masing2 dgn assingment, report n project...

whatever pown y kita kena wat... mestilah kena ada plan..
yes..planning 2 success. not planning 2 fail..~~

ceq pown bnyak mende gak nak kena wat..
assingment nak kena antr...settelkan...
project nak kena gerak kerja n laksana...
berdebar2 lak memikirkan tarikh 9hb 10 nnti...tarikh y sejarah wat ceq..
ya..tarikh 2 ceq akan laksanakan 1 prog y nek ckp grand memangla x..
juz a simple prog..but...akan mengubah 30 orang manusia menjadi manusia y UNGGUL...
insyaAllah...

ceq kena kuat...sebb ceq, wa n fidah y anjur prog 2...anjur sdiri taw...xde kerjasama ngan mana2 pihak..pas2 sponsor sdri...'design' perjalanan prog sdri...ni 1st prog ceq jd ketua pengarah...
pengalaman2 ceq join prog2 y len b4 dis bnyak mmbantu ceq utk laksanakan projek ceq nie..insyaAllah ceq akan lakukan y terbaik...=)

bg ceq...xde y mustahil...jika kita yakin kita leh wat..betol x?
kpd kak wa n kak fidah y sgt2 ceq syang...maaf andai ceq xdpt conduct organisasi kita dgn baik..
ceq dh wat habis baik dh...kalu ada y xpuas hati...mohon seribu kemaaafan...

sama2 kita lakukan y terbaik..nntikan tarikh itu!!

y bersemangat,
naniey