Peminat Tomyam

October 31, 2009

Huwaaa...Rindu Hampa...

Rindunya laa...haishh...

rindu kat sapa ya?

KMC - Kedah Matriculation College...
well, it's keep a lot of sweet n bitter memories...frenzs, roomte, lecturers, study, its environment and so on...wahhhh soo miss them so much...!!! (@@)
really2..really2 miss them..
especially to my :
-COURSEMATE-
GENG2 TOK ( GENG2 GEDIK )
..huhuhuhu..

tok rindu sgt kat hampa semua taw..
bz sgt ka? msg pown x...fs dh xlayan..aku gak dok rindu hampaa
huhuhu (bebel sattt)
geng2 tok y dikasihi...
MIRA - minah bunchit =p
LIANASH- minah pink @ jiwang ^_&
UMMI- minah kepoh @ kalut ^_~
dah xingt ceq lagi ka?

time raya, birthday aku bawu nak msg noohhh
pulas telinga kott...hehehehe
aku taw hampa bz..aku pown xmau kaco..
tp aku nak sgt jumpa hampa..
aku nak tgok ummi..still lagi kecoh2 n kalut lagi ka cm dlu..
aku nak tgok mira..dgr kata dah masuk geng aku ( geng rabun) 0_0..
tahniah laa ok...n welcome 2 my group..! hik3..
aku nak tgok lianash..sunyi ja..
ari 2 kata nak kawen bulan 9...
tunang sehat ka? hek3..
hang nak kawen xjemput aku siap!!! ( amaran keras!) huhu..

aku nak kita gila2 n poyo cm dlu..
msa dlam lect..main cubit2..conteng2 nota..kikiki
msa makan..kita ngumpat2..kuikuikui
masa study kita skodeng2...kehkeh
huhuhu rinduu semua 2...hohohoho

budaq2 y len pown aku rindu..
pidus, acap, wan, fina, fauzi kak pah, ira, wawa, fazlin, bihah, lida, mek2 kelate,
n ramai lagi... ( sory aku xbrapa nk ingt nama yang lain2..laa..sebb kelembapan otak dlam memproses maklumat2 berkaitan kategori n nama..hehehehuhuhuhu)

aku taw ampa rindu aku gak kan3??
cuma dh ilang or lost contact ja kan3?
ye r..aku kan satu2nya org kedah y paling femes lam kelas 2..
huhuhuhuh
kalau xda aku..hampa xreti ckp kedah kan3?
ehhehehhehehe...

kita punya 1st reunion xjd ari 2..
ari y sama ngan ari kenduri cik hana ( our lect bio)..
tp xpelahh dh xda rezeki..
harap2 dpt jumpa di lain kali..
insyAllah..

hanya nak pesan ja nie..
belajaq elok2..jgn asyik bercintan cintun ja
jgn lupa dri..ingt2lah Allah..
xkesahla hampa kat mna pown..
y penting..
lau dh kawen 2..
jgn lupa jemput aku!! ^_~

-naniey-

AKU RINDU HAMPA SMUA!!






No comments: