Peminat Tomyam

December 23, 2009

Kembali Pulang

Salam....ceq dah kembali meneruskan perjuangan sebagai seorang pelajar. Dah masuk sem 4 dah ceq kat cni.. cepat sgt masa berlalu..Berbekalkan semangat dan azam baru sem ini.Ceq tekad utk mengekalkan pencapaian ceq sem lepas.

Alhamdulillah..ceq puas dengan pencapaian itu. Hari pertama masuk claz, dah dapat assingment...huhu.. gila2 punya tugasan dia..mencabar tu..tapi I like that subject.. Pengurusan Kesihatan dan Persekitaran. Best kan..belajar ttg diri kita..

an hari ini adalah hari ke3 ceq di sem baru ini..semua claz yang ceq masuk untuk kali pertama..semuanya dah dapat assingment. Nampaknya cabaran semakin hangat...(**) . Mungkin Ceq xsempat nak update blog untuk sem ni..

Jadi, kepada bloggers dan kawan-kawan, jangan berkecil hati kalau ceq tak lalu lalang di blog kome ye... Maka, akan bersarang dan bersawanglah blog ceq ni..huhu.. Jika ada masa lapang, ceq akan jalan2 kat blog kome2..ok.. selamat berblog kepada semua bloggers! smile owez...

p/s : Sesibuk mana pun kita..jangan sampai dunia memegang kita...jangan sampai kita membelakangi akhirat.

2 comments:

miss Ann said...

chaiyok2 nani!~
wee!~

kedahgurlz said...

uikk hana..hang de blog gak ka? huhuhu... chaiyok2 gak..!!