Peminat Tomyam

April 7, 2010

Sindrom BDD...? apakah....??

Salam..hai.hai..all bloggers..ada sehat? huishhh lama ceq menyepi..kebizian dan kemalasan menghupdae blog melanda sekian lama huhu...rindu semua..hampa rindu ceq x? elelelele...ngaku je lah...
huhuhuhu =p...

amacam..best x lagu baru kat blog ceq nie...
.....For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you
...

huhuhu best kan lirik dia pon penuh makna nie..
-For The Rest Of My Life by Maher Zain-

lagu yang xasing lagi la nie..nak habaq mai...
soo sy adiahkan lagu ni buat sahabat2, kawan2,membe2 dan seumpama dengannya...^^
enjoy ok...!!

so..perbincangan kali ni bukannya pasai lagu ni..
tapi..
ada cerita pasai sindrom BDD..
apakah itu..??
meh2 kita terjah apa dia..
B for 'BEB'
D for 'DE'
D for 'DOE'

korang pernah dengaq x mmbe guna perkataan2 cm tu..?
pernah kan?
ceq pon tak terkecuali..wakakakka
huhuhu..apa nak diketengahkan..adalah penggunaan perkataan tu..

ceq memang xkesah lau laki/boy/jantan yang gunanyaa
tapi ni pompuan DE...(ahahah ceq saja try guna..)
maka ketepikan DOH...=p
ni hal memang xmsalah sgt..tp sengat gak dengaq BEB...6_9

tengok x..betapa pelik kalau pompuan guna ye dok?
lagipon..ceq kurang berkenan kalau ada laki y guna bila bercakap dgn mmbe pompuan..
H A M P E H...cam xrespect gua je..pe hal lu beb...!!! (wahhh mula dah rock)

apa..ingt ceq xreti nak rock2 nie?
leh ja..tp ceq xnak..xsopan la kan..girl guna word cm tu..
haiya..bukan nak tunjuk baek..
tp kan kita leh ganti ngan perkataan yang lebih elok..betoi dak?

ha..asik sgt dok guna..tetiba terguna plak dengan mak bapak kita..
wahhhh kena pelangkung la ngan kuali mak...!! wuhuu~~

so..kpd semua..jom kita tukaq perkataan tu dgn lebih sopan, berketrampilan dan berbudi pekerti..^^

entry bukan juz nak beletiaq ka apa..
..juz nak ingt2kan ja laa.nabi xajaq pon kita berlagak samseng n berock2 kan..
kang jadi rock (batu) lak..huhu~

ermm pesanan terakhir lak :
GUD LUCK TO ALL UKM'S STUDENTS 
NEXT WEEK FINAL
-YEAHH BITTAUFIQ WANNAJAH-
^_~

5 comments:

cobraeite said...

salam... singgah jap.. but nice blog u done

cobraeite said...

salam... singgah jap.. but nice blog u done

kedahgurlz said...

heheh ok cobraeite...tq..=)

Cik Yang said...

Salam!!! Boleh kita berkawan, walaupun umur kita berbeza mungkin kita dapat berkawan dengan baik. Cantik blognya~~ Bye

kedahgurlz said...

hyee cik yang...bleh2..no hal...