Peminat Tomyam

October 6, 2011

Perempuan Kuat Makan?

Sebenarnya kebanyakan perempuan kuat makan atau maksud lain makan banyak..
Betol ke?



Betol atau tidak. Ini bukanlah fakta tetapi persepsi awal yang dibuat oleh CT berdasarkan pemerhatian CT terhadap kawan-kawan CT sendiri. Banyak fenomena atau peristiwa yang boleh dikaitkan dengan peristiwa awal ini. Ok, CT bagi contoh dulu ye. CT ada ramai kawan perempuan yang kurus dan badan cantik. Tapi depa semua ni kuat makan tau. Kalau tengahari dalam pukul 11 pagi dah lapar, ok kami pun pergi makan, Lepas tu, dalam pukul 3 petang dah lapar balik, ok kami pergi makan. Makan malam pula dalam pukul 7 dan pukul 10 lapar lagi. 

Memang tak dinafikan ramai yang ambil makanan ringan je (yang bukan nasi) tapi kebanyakan perempuan selalu lapar dan mesti nak makan ja. Kalau tak makan, mulalah hilang mood. Sampaikan ada seorang kawan CT tu yang kalau tak dapat makan, dia akan marah orang.
Hahaha caya tak?

Dahsyat betol. CT sendiri mengaku CT kuat makan dan pernah makan depan kawan-kawan yang ramai 3 bungkus nasi berlauk....(APAA..tak caya ka?) Itulah realitinya, masa tu lapor giloo...sebab baru lepas bersukan..huhu tapi kawan-kawan paling banyak makan 2 bungkus ja, CT 3 bungkus..perghhh mak mertua tengok pun reject nie..HAHA..

Jadi, kepada kaum lelaki, janglah terpedaya dengan FIRST DATING bahawasanya awek hangpa ni diet dan jaga badan, sebab tengok dia makan sikit ja dan tak habis. Silalah jangan percaya sangat. (Padahal balik dari dating terus buka periuk cari nasi sebab tadi keluar dating makan tak kenyang..wakakaka)

Ini pengalaman ok. Ct tengok sendiri kat kedai makan, awek dan balak dia dating, tapi makan tak habis (malu le depan balak nak tunjuk perangai sendiri yang kuat makan kan).

Eh..perempuan tak payah la hipokrit, tunjuk ja perangai kamu yang sebenarnya. Kalau dia tak terima dan tak suka, whatthehal, terus cari balak baru, sebab ni membuktikan dia tak terima kamu seadanya. Jangan dah kawin, dok serumah, sebumbung dan sekatil baru nak tunjuk yang kamu sebenarnya 'kuat melantak'. Dah kawen baru tunjuk perangai yang huduh-huduh, dan akhirnya CERAI.

So?..makanlah selagi terdaya...=p

Sekian^^

**ramai kawan perempuan CT, semuanya kuat makan termasuk CT..wihuu!

ini sedap tak? adoii lapaq pizza pulak aih~

No comments: