Peminat Tomyam

September 20, 2012

Aku Insaf Tak Kan Kutuk Bapuk Lagi..

Sejak kejadian itu, aku diburu rasa bersalah yang amat sangat. Aku sedar selama ni aku terlalu lalai dan perasan diri tu bagus. Aku terlalu memandang ke atas, tapi aku lupa untuk melihat juga di bawah. Beliaulah insan yang berjaya menyedarkan aku. Akhirnya dia bawak aku ke pangkal jalan. Aku berjanji tak kan ulang lagi perbuatan tu. Aku bersalah wahai akak eh abang..eh abang ke akak nie?...muahahaha.

(Propa gila kan ayat aku nak menunjukkan betapa insaf dan bertaubatnya aku akibat kejadian yang menimpa aku tempoh hari..HAKHAKHAK)

Perkataan "bapuk" dalam tajuk entry kali ni aku maksudkan seorang makhluk yang sopan dan boleh menyerupai dua wajah dalam satu masa iaitu sekali tengok macam lelaki dua kali tengok macam perempuan atau sebaliknya. Hakikatnya dia lelaki berciri-cirikan kewanitaan..Auwww...curlastttt gitewww jahh..

Salah satu hobi masa lapang aku adalah skodeng bapuk..

Wahh hobi pun macam gengster kan. Kau mampu macam nie? Sambil skodeng tu sambil kutuk-kutuk la.. Kata gengster kan..

Tempat paling strategik aku melakukan kegiatan 'mulia' aku ni adalah di BB (Bukit Bintang). Kat BB segala kategori bapuk korang boleh jumpa.. Bestt gilerrr skodeng..auwwwww...

Kalau nak tau, ada la sorang kakbang tu memang dh lama aku n membe aku usya..kira kalau p BB, mesti cari kakbang tu punyalah..Dia keja kat satu kedai kosmetik yang pemes kat situ.

Kakbang nie kalau dia jalan..mak aihhh..kalah lenggok mak limah noksss...
Kalau dia pandang...perghh pandangan mata dia tajam dan mencengkam butang baju cekak musang gitew..
Kalau dia berpakaian...perghh seksi dan seksa kalah neelopakk...
Kau mampu gitew nokss?

Mata kami yang kaki skodeng ni pun tengok tanpa berkelip-kelip dan air liur meleleh (akibat tak tutup mulut). Air mata turut meleleh disebabkan mata tak berkedip terlalu lama..pedih woo mataku! (Gila propa ayat dan sangat metafora ok)

Sampailah stau hari tu, aku memang terkezut babun tua la..kami terserempak dengan kakbang tu..dan dia pakai baju yang memang rare gila dari biasa...kira aku yang perempuan tulen lagi asli nie tak pernah pakai la baju camtu. Ala-ala hawaiiyiee giteww nokss..Kau mampu pakai camtu? huhuhu..

(nanti aku try cari gambar yang sesuai untuk digambarkan..sekarang masa tak sesuai..huhu)

Hot kan?
Dengan cara dia jalan lenggok mak limah lak tuu..
Aku yang berwajah serius ni akhirnya tergelak jugak tanpa dapat dikawal lagi..
Membe aku pun turut tergelak..

HAHAHAHHAHAHA!!
 
Dan kakbang tu pun berselisih jalan dengan kami..

Lalu dia berkata: "Gelak-gelak apa hal????" (sambil beliau cekak pinggang)

Sekali lagi aku terkezut babun tua..

Ayat tu satu hal..satu hal lagi suara dia....arghh GARAUNYAA....

Aku apa lagi..

Terus cabut lari (bayangkan la dalam shopping complex berlari-lari camtu..mesti orang ramai tengok semacam dan ingat kami adalah pencuri yang kena kejar) HAHAHAHAHAH!!

Sejak hari tu,

Aku Insaf Tak Kan Kutuk Bapuk Lagi..

HAHAHAHA!!!

P/s: jahat gila entry nie..jatuh saham kemuslimahan aku.=p



2 comments:

Hafiza Hafinas said...

jangan kutuk orang sebab kita tak tahu mungkin satu hari nanti dia berubah dan mungkin menjadi lebih baik dari kita... sekadar peringatan kepada diri Jah juga.. peace no war..

H Y D E said...

motif entri? ahahaha.

tak baik gelakkan orang banyak-banyak. sikit-sikit sudah :)