Peminat Tomyam

February 25, 2011

Makan-Makan di Malam Hari = Makan Malam

Assalamualaikum.. 

Saya selaku wartawan tak bertauliah ingin membuat laporan mengenai Majlis Makan Malam Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan (FSSK) ---->> alamak skemanyaa...aiyaarkkk..! macam nak wat tesis lak..kui3..

kita wat ayat guna bahasa pasar dah la ok..=)

Hari Rabu (23022011), cik tomyam dan rakan-rakan ada join Dinner Fakulti kami, kalau tak silap la..(sebab cik tomyam selalu lupa)..huhu..kalau tak silap..nama Dinner tu 'Malam Teras Abadi'...ermm kalau tak betul pon, tak kesah la..janji bila sebut dinner nie mestilah ada makan-makan kan..? Pastu ada la lampu warni warni lip lap lip lap kan..Pastu ada gaklah awek-awek cun dan balak-balak macho yang bergaya kan..

Tapi..kali ni, Majlis Makan Malan tu dibuat sempena Majlis Anugerah Pelajar Dekan.. (maknanya pelajar yang dapat dekan bagi FSSK semester 1 sesi 2010/2011 untuk Tahun 1,2,3 ) so, sebenaqnya cik tomyam pun dijemput untuk menghadiri majlis anugerah tu..ngee~~ (jangan jelez..perkataan 'dijemput' tu penting)..hik3~~

So, cik tomyam yang memang serabai nie, tak reti nak mekap-mekap nie, tak reti nak bergaya nie dan malas nak bergaya..dok pikiaq la apa la baju yang cik tomyam nak pakai eh.. sebab kalau setakat dinner untuk p makan, cik tomyam memang dah xpikiaq dah..pakai ja baju kurung yang selalu pakai p kelas tu.. Tapi, kali ni nak naek pentas, so mestilah ada orang yang perhati kan..huk3~~ 

Cik tomyam tetap rasa macam malas jugak, cuma nak kelihatan yakin dan kemas saja.. So, cik tomyam dengan muka tak bersalah memakai skirt hitam (kadang-kadang pakai masa tidoq), baju T-shirt dan selendang yang satu-satunya cik tomyam ada (tu pon hari raya punya).huhu..sempoi tak? agak2 ampa yang perempuan pon mesti xnak pakai macam tu kan? huhu..tulah cik tomyam...cik tomyam memang tak suka nak 'jangok' (bahasa orang Ganu = melawa)...huhu..

Masa majlis penyampaian anugerah tu berlangsung,bila nama cik tomyam disebut cik tomyam rasa betoi-betoi semangat la kan bila dah dapat apa yang diusahakan selamani. Walaupun ni bukan kali pertama, tapi cik tomyam rasa seronok pulak. Tambah-tambah coursemates cik tomyam semua bersorag dan bagi tepukan gemuruh dekat2 nama-nama kawan-kawan sekelas yang disebut. huhu..Harap-harap la kan cik tomyam leh berjaya lagi sem ini. Doa-doalah yee...^_^

Jom layan picas kami malam tu..

 budak-budak yang dapat anugerah malam tu..teka yang mana satu cik tomyam? yang tengah tu penyebok je yee..huueeww~`
 ni hanya sebahagian ja budak-budak kelas
 eceh...2 jejaka tuu..huhu
tengok pinggan depa...licin..hahaha

 semua dok kalut nak bergambaq..^_^

 bersama lecterur yang disayangi..Dr. Mustaffa

 kami orang utaghaaa....(kedah-penang-kedah)..hee~~

 haa..:'betol ka dia dapat dekan..xcayalahh' kata cik tomyam...huh

ohh..muka semua heppy kekenyangan...hak3~~~

p/s: makanan malam tu sedap..tapi xlarat nak abiskan..dush3..huhu~

5 comments:

TheChekJah said...

orang pandai ni... jeles... dekan... huhu...

dilazfamily said...

tahniah.
jom join HEARTBEAT nie. klik sini for info http://heartbeat.my/?rid=6189
Tutorial ada kat blog

CikTomyam said...

CheqJah : pandailah sgt..huhu alhamdulillah..wat yg termampu ja..

dilaz: ok insyaAllah ^^

shahjiehan said...

ukm ke??

http://www.sjiehan.com/2011/02/rahsia-solat-di-awal-waktu.html

CikTomyam said...

a'ah shah...